Suma zamówienia

zwroty

zwroty

ZWROTY (odstąpienie od umowy)

Jak skorzystać z wymiany – kliknij i dowiedź się więcej

Ile mam czasu na zwrot – odstąpienie od umowy?
 
Oferujemy Państwu 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Czas ten liczony jest od momentu odebrania paczki od przewoźnika, przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę.

Jak dokonać zwrotu - odstąpić od umowy?
 
Aby dokonać zwrotu (odstapienia od umowy), prosimy o odesłanie produktu/ów, wraz z dokumentem zakupu, na nasz lub Państwa koszt. Informacje kiedy mozliwa jest przesyłka na koszt firmy Bartek znajduja się poniżej.

Mogą ponadto poinformować nas Państwo nas (Bartek S. A., ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83, 05-300 Mińsk Mazowiecki, esklep@bartek.com.pl, Telefon: 25 759 80 80) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Do paczki prosimy ponadto o dołączenie dokumentu zakupu (paragonu lub faktury vat).


Kiedy przysługuje mi darmowa przesyłka zwrotna?
 
Jeżeli wartość zwracanych lub wymienianych produktów wynosi co najmniej 100 zł, mogą Państwo skorzystać z darmowej wysyłki Poczta Polska bądź poprzez Paczkomaty firmy InPost. Dla zwracanych produktów o wartości powyżej 200 zł, zamówienie może odebrać od Państwa kurier DPD.

 
Aby dokonać bezpłatnego zwrotu Pocztą Polską lub poprzez Paczkomaty firmy InPost, należy wejść na stronę www.ezwroty.poczta-polska.pl lub www.szybkiezwroty.pl (dla zwrotów w Paczkomatach), wybrać sklep BARTEK i wypełnić formularz on-line.

Dla zwrotów Pocztą Polską należy wydrukować etykietę adresową i udać się do wskazanej w formularzu placówki Poczty Polskiej.
Dla zwrotów poprzez Paczkomaty, należy na opakowaniu napisać wygenerowany kod i umieścić paczkę w Paczkomacie. Otrzymany kod posłuży także do otwarcia skrzynki w dowolnym Paczkomacie.

Darmowa przesyłka dla zwrotów lub wymian, dotyczy paczek zwracanych z terytorium Polski.
 

Jeżeli Państwa zamówienie nie kwalifikuje się do bezpłatnej przesyłki, prosimy odesłać zamówienie na adres:
Sklep Internetowy BARTEK
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 500 12 80 80, e-mail: esklep@bartek.com.pl

Jakie koszty i kiedy zostaną Państwu zwrócone?
 
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Powyższa procedura, w żaden sposób, nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.

 

WYMIANY
 

Jak łatwo dokonać wymiany?
 
Mogą Państwo wymienić jeden lub większą ilość produktów na produkt/produkty w tej samej cenie, wyższej lub niższej. Aby tego dokonać, prosimy o zwrot zakupionego wcześniej produkt/produkty (na nasz lub Twój koszt – zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zwrotów).

Wymiany można dokonać na dowolny produkt dostępny w ofercie sklepu internetowego BARTEK.

Następnie sugerujemy dokonanie rezerwacji nowego produktu/ów, tak aby nie zostali Państwo uprzedzenie w zakupie ostatniego dostępnego produktu.
 
Poprzez wymianę rozumiemy zwrot produktu/ów (odstąpienie od umowy) i dokonanie nowego zamówienia.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub vakturę). Prosimy również o dołączenie formularza odstapienia od umowy.

Do każdego zamówienia  zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury vat). W przypadku nadpłaty, dokonamy zwrotu środków analogicznie jak w przypadku zwrotu środków dla odstąpienia od umowy (zwrotu).
 

W jaki sposób dokonać rezerwacji produktów w miejsce wymienianych?
 
Rezerwacji można dokonać na 2 sposoby:
 
  1.       Składając nowe zamówienie wpisując w polu „informacje dodatkowe” że zamówienie dotyczy rezerwacji produktu w miejsce wymiany za zamówienie, podając numer pierwotnego zamówienia. Prosimy wybrać preferowany środek transportu, a jako formę płatności wybrać przelew lub pobranie (w zależności od preferowanej firmy zapłaty). W przypadku należnej dopłaty i wyboru sposobu płatności przelewem, prosimy o dokonanie różnicy na numer konta dostępny w zamówienie lub poczekać na wyliczenie kwoty przez Obsługę Sklepu. W przypadku należnej dopłaty i wyboru sposobu płatności za pobraniem, kwotę do dopłaty wyliczy Obsługa Sklepu.
2.       Złożenie zamówienia poprzez formularz do dokonywania wymian.  

Czy przysługuje mi darmowa przesyłka? W jaki sposób zwrócić produkty na wymianę?
 
Zwrot produktów na wymianę (czas na zwrot, kiedy przysługuje darmowy zwrot, a także warunki zwrotu ew. nadpłaty są analogiczne jak w przypadku dokonywania zwrotów (odstąpienia od umowy).

Ile mam czasu na zwrot produktów na wymianę.
 
Zasady bezpłatnej wysyłki, a także wysyłek dokonywanych na koszt klienta, są analogiczne jak do zasad zwrotów opisanych powyżej.
 
Darmowa przesyłka zwrotna lub dotyczy paczek zwracanych z terytorium Polski.

Powyższa procedura, w żaden sposób, nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.



REKLAMACJE

1.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

2.Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres:

SKLEP INTERNETOWY BARTEK
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki

3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres esklep@bartek.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

4. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: Formularz reklamacji

5.Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów do Sprzedawcy w formie dostawy "za pobraniem".
Bartek logo
Autor artykułu: BARTEK S.A. Polska marka z ponad 30 letnim doświadczeniem w produkcji obuwia dziecięcego zapewniającego prawidłowy rozwój stopy dziecka.
Zobacz więcej artykułów
Zobacz wszystkie artykuły
Szybka dostawa

Szybka dostawa

Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych

Darmowy zwrot

Darmowy zwrot

dla zarejestrowanych użytkowników

Odroczone płatności

Odroczone płatności

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Dołącz do newslettera i otrzymaj rabat 10% na pierwsze zakupy!