zwroty
zwroty
ZWROTY (odstąpienie od umowy)
Ile mam czasu na zwrot – odstąpienie od umowy?
Jak dokonać zwrotu - odstąpić od umowy?
Mogą ponadto poinformować nas Państwo nas (Bartek S. A., ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83, 05-300 Mińsk Mazowiecki, esklep@bartek.com.pl, Telefon: 25 759 80 80) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Do paczki prosimy ponadto o dołączenie dokumentu zakupu (paragonu lub faktury vat).
Kiedy przysługuje mi darmowa przesyłka zwrotna?
Dla zwrotów Pocztą Polską należy wydrukować etykietę adresową i udać się do wskazanej w formularzu placówki Poczty Polskiej.
Dla zwrotów poprzez Paczkomaty, należy na opakowaniu napisać wygenerowany kod i umieścić paczkę w Paczkomacie. Otrzymany kod posłuży także do otwarcia skrzynki w dowolnym Paczkomacie.
Darmowa przesyłka dla zwrotów lub wymian, dotyczy paczek zwracanych z terytorium Polski.
Jeżeli Państwa zamówienie nie kwalifikuje się do bezpłatnej przesyłki, prosimy odesłać zamówienie na adres:
Sklep Internetowy BARTEK
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 500 12 80 80, e-mail: esklep@bartek.com.pl
Jakie koszty i kiedy zostaną Państwu zwrócone?
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Powyższa procedura, w żaden sposób, nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.
WYMIANY
Wymiany można dokonać na dowolny produkt dostępny w ofercie sklepu internetowego BARTEK.
Następnie sugerujemy dokonanie rezerwacji nowego produktu/ów, tak aby nie zostali Państwo uprzedzenie w zakupie ostatniego dostępnego produktu.
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub vakturę). Prosimy również o dołączenie formularza odstapienia od umowy.
Do każdego zamówienia zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury vat). W przypadku nadpłaty, dokonamy zwrotu środków analogicznie jak w przypadku zwrotu środków dla odstąpienia od umowy (zwrotu).
W jaki sposób dokonać rezerwacji produktów w miejsce wymienianych?
2. Złożenie zamówienia poprzez formularz do dokonywania wymian.
Czy przysługuje mi darmowa przesyłka? W jaki sposób zwrócić produkty na wymianę?
Ile mam czasu na zwrot produktów na wymianę.
Powyższa procedura, w żaden sposób, nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.
REKLAMACJE
1.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.2.Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres:
SKLEP INTERNETOWY BARTEK
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki
3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres esklep@bartek.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
4. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: Formularz reklamacji
5.Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów do Sprzedawcy w formie dostawy "za pobraniem".
Zobacz więcej artykułów