Aby zgłosić reklamację, niezbędny jest dowód zakupu. Może to być paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dokument potwierdzający zakup.
Aby zgłosić reklamację, niezbędny jest dowód zakupu, np.:
- paragon,
- faktura VAT,
- wydruk z karty płatniczej,
- inny dokument potwierdzający zakup.
Do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego potrzebne będą:
- nazwa i typ reklamowanego towaru,
- data zakupu,
- ilość,
- cena jednostkowa brutto,
- rodzaj i numer dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT),
- numer konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot środków (jeśli dotyczy).
Tak.
Wystarczy zanieść wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu i reklamowany produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego Wojas.
Pokaż listę salonów
Uwaga: reklamacja rozpoczęta w jednym sklepie nie może być zakończona w innym.
Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
Wojas S.A.
ul. Szewska 8
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem: „REKLAMACJA – sklep internetowy”
W paczce powinny się znaleźć:
- wypełniony formularz reklamacyjny,
- dowód zakupu,
- reklamowany produkt.
Jeśli to możliwe, odeślij produkt w oryginalnym opakowaniu.
Można też użyć innego, odpowiednio dużego pudełka – ważne, aby towar był dobrze zabezpieczony przed:
- zalaniem,
- deformacją,
- innymi uszkodzeniami podczas transportu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w transporcie – takie uszkodzenia nie podlegają reklamacji.
Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych
Kup teraz, zapłać za 30 dni