Suma zamówienia

Reklamacje

Aby zgłosić reklamację, niezbędny jest dowód zakupu. Może to być paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dokument potwierdzający zakup.

Jak złożyć reklamację?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny:
Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej.
2. Przygotowanie reklamowanego produktu:
W miarę możliwości wyczyść produkt przed zgłoszeniem reklamacji. Jeśli wysyłasz paczkę, upewnij się, że pudełko jest odpowiednie i produkt jest dobrze zabezpieczony przed zalaniem, deformacją czy innego typu uszkodzeniem podczas transportu. Pamiętaj, że nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu i takie uszkodzenia nie będą objęte reklamacją.
3. Zgłoszenie reklamacji:
a. w salonie:
Udaj się do dowolnego sklepu stacjonarnego Wojas z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.Zobacz listę salonów stacjonarnych WojasPamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.
b. drogą pocztową:
W paczce umieść wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu oraz reklamowany produkt.
Wyślij paczkę na adres: Wojas S.A., ul. Szewska 8, 34-400 Nowy Targ, z dopiskiem "REKLAMACJA - sklep internetowy".
4. Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.

 

Najczęściej zadawane pytania

 

Dokumenty do pobrania

Szybka dostawa

Szybka dostawa

Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych

Darmowy zwrot dla zamówień za min. 250 zł

Darmowy zwrot

przez Wygodne Zwroty
dla zamówień za min. 250zł*

Odroczone płatności

Odroczone płatności

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Dołącz do newslettera i otrzymaj rabat 10% na pierwsze zakupy!