Bartek zdobywcą godła JAKOŚĆ OBSŁUGI 2011
Z przyjemnością informujemy, że spółka Bartek została nagrodzona prestiżowym godłem \"Jakość Obsługi 2011\", stanowiącym dla klientów dowód najwyższej jakości obsługi. Godło to jest przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce.
Z przyjemnością informujemy, że spółka Bartek została nagrodzona prestiżowym godłem "Jakość Obsługi 2011", stanowiącym dla klientów dowód najwyższej jakości obsługi.
Godło to jest przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. Każda instytucja, która je otrzyma, buduje w oczach swoich klientów wizerunek firmy dbającej o jakość obsługi, otwartej na opinie i potrzeby konsumentów.
Jednym z głównych celów programu „Jakość Obsługi” jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach, czyli firm, które nie tylko od święta zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów, ale takich które lepiej niż inne odpowiadają na potrzeby rynku.
Jest to dla nas bardzo ważna nagroda, gdyż została ona nam przyznana za sprawą naszych klientów, czyli tych, którzy nabywają nasze produkty i bezpośrednio stykają się zarówno z nimi, jak i z naszymi pracownikami. Wszystko to przekłada się na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani (jak nas widzą, tak nas piszą).
Link do przykładowej wypowiedzi naszej klientki o obsłudze w naszym sklepie: https://www.jakoscobslugi.pl/obserwacja/36380242.
Godłem „Jakość Obsługi” zostaliśmy odznaczeni poprzednio w 2008 roku.
Godło to jest przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. Każda instytucja, która je otrzyma, buduje w oczach swoich klientów wizerunek firmy dbającej o jakość obsługi, otwartej na opinie i potrzeby konsumentów.
Jednym z głównych celów programu „Jakość Obsługi” jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach, czyli firm, które nie tylko od święta zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów, ale takich które lepiej niż inne odpowiadają na potrzeby rynku.
Jest to dla nas bardzo ważna nagroda, gdyż została ona nam przyznana za sprawą naszych klientów, czyli tych, którzy nabywają nasze produkty i bezpośrednio stykają się zarówno z nimi, jak i z naszymi pracownikami. Wszystko to przekłada się na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani (jak nas widzą, tak nas piszą).
Link do przykładowej wypowiedzi naszej klientki o obsłudze w naszym sklepie: https://www.jakoscobslugi.pl/obserwacja/36380242.
Godłem „Jakość Obsługi” zostaliśmy odznaczeni poprzednio w 2008 roku.
Zobacz więcej artykułów