BACK TO SCHOOL w sklepach BARTEK
Lato w pełni ale czas już myśleć o powrocie do szkoły. Podczas szaleństwa wyprzedaży zapraszamy do odwiedzenie sklepów BARTEK, w których można już znaleźć szeroką gamę obuwia szkolnego.
Lato w pełni ale czas już myśleć o powrocie do szkoły. Podczas szaleństwa wyprzedaży zapraszamy do odwiedzenie sklepów BARTEK, w których można już znaleźć szeroką gamę obuwia szkolnego.
Baleriny dostępne są w rozmiarach 26-40 w cenie 44,90 PLN. Kolekcja to 4 kolory FLUO – zieleń, magenta, żółty i kremowy. Zapraszamy do sklepów Bartek na zakupowy kolorowy zawrót głowy!
Teraz w sklepach BARTEK jeszcze taniej, więc szykujcie się na wakacyjne eskapady. Tylko teraz wakacyjne letnie sięgają 30%! Zapraszamy do skorzystania z oferty!
Wybrane produkty z szerokiej oferty marki BARTEK trafiły właśnie do kilku wyselekcjonowanych sklepów Wójcik Fashion. Wójcik Fashion, to ekskluzywna linia produktów, będąca jednocześnie liderem rynku ubrań dla dzieci.
Magazyn DZIECKO rozstrzygnął plebiscyt na najlepsze produkty dla dziecka i rodziców. Produkty firmy BARTEK zostały laureatem w kategorii „NAJLEPSZE BUTY” jako cieszące się największym uznaniem wśród rodziców.
Przedstawiamy zwycięzców naszego konkursu. Zadanie nie było łatwe, tym bardziej dziękujemy wszystkim i gratulujemy zwycięzcom!
W asortymencie wybranych sklepów firmowych BARTEK znajdują się wybrane produkty z kolekcji Spring Summer, która charakteryzuje się wyraźnym wiosenno-letnim akcentem – są to głownie koszulki z krótkim rękawem lub bez rękawka.
Czujność to cecha potrzebna każdej mamie. Nasze skarby uczą doskonale rodziców spostrzegawczości. Nagradzamy najbardziej Czujne Mamy i ich małych nauczycieli. Nagradzamy Czujność i humor.
W Dniu Dziecka pojawił się w sieci ostatni odcinek trzyczęściowej, reklamowej serii pt. \"Niespodzianka”. Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki.
27 maja (wtorek) w ramach nowej odsłony kampanii marki BARTEK pojawił się drugi odcinek trzyczęściowej reklamy pt. \"Niespodzianka”. Hasłem kampanii jest: „BARTEK. Play with it!” zachęcające do zabawy z marką i do patrzenia na życie z dystansem.
20 maja ruszyła druga odsłona głośnej kampanii marki BARTEK. Firma dawkuje w niej napięcie - \"Niespodzianka” to trzyczęściowa seria, reklam. Pierwszą można obejrzeć już od dziś pod adresem www.przezbartka.pl, dwie kolejne będą pojawiać się raz w tyg
Z pewnością zauważyli Państwo pierwszą część naszej głośnej kampanii „Przez Bartka”. Spotkała się ona z dużym zainteresowaniem opinii publicznej, a także ze strony naszych klientów. Dlatego – jeszcze w maju - wchodzimy w nowy etap.
Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych
przez Wygodne Zwroty
dla zamówień za min. 250zł*
Kup teraz, zapłać za 30 dni